
RETOURNEREN
Bij Salon Ukiyo hechten we veel waarde aan kwaliteit, hygiëne en tevreden klanten. Hieronder vind je ons retourbeleid.
Heb je na het lezen nog vragen? Neem gerust contact met ons op via info@salonukiyo.nl of via het contactformulier.
Geen retour i.v.m. hygiëne!
Om hygiënische redenen kunnen wij helaas geen retouren accepteren van cosmetica, huidverzorgingsproducten en andere verzorgingsartikelen, tenzij het product beschadigd is aangekomen of er een fout is gemaakt bij de levering.
Wij hopen op je begrip: eenmaal geopende of gebruikte producten kunnen we niet meer verkopen, en jouw veiligheid en gezondheid staan bij ons voorop.
Beschadigd of verkeerd
geleverd product?
Is jouw bestelling beschadigd aangekomen, of heb je een verkeerd product ontvangen?
Dan lossen we dat natuurlijk graag voor je op!
Stuur binnen 48 uur na ontvangst een e-mail naar info@salonukiyo.nl, met de volgende informatie:
• Je bestelnummer
• Een foto van het product én de verpakking
• Een korte omschrijving van het probleem
Na beoordeling nemen we contact met je op en zorgen we voor een passende oplossing.
Herroepingsrecht
Volgens de Europese wetgeving heb je normaal gesproken recht op herroeping (binnen 14 dagen), maar dit geldt niet voor producten die snel bederven of om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden als de verzegeling is verbroken.